Як оцифрувати трудову книжку самостійно через вебпортал Пенсійного фонду України

Законом визначено 5 років на переведення трудових книжок у цифрову форму (з 05 лютого 2021 до 10 червня 2026 року). Тому варто зробити це заздалегідь, щоб уникнути зайвих клопотів.
Для онлайн-подачі заяви алгоритм дій такий:
Крок 1. На вебпорталі ПФУ (portal.pfu.gov.ua) авторизуйтесь в особистому кабінеті через кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Крок 2. У розділі «Комунікації з ПФУ», оберіть вкладку «Відомості про трудові відносини».
Крок 3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.
Крок 4. Прикріпіть скан-копії необхідних документів та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
З результатами опрацювання заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення».
Важливо! Скановані копії всіх заповнених сторінок трудової книжки необхідно подавати у хронологічному порядку, дотримуючись таких вимог:
— мають містити чіткі зображення повного складу тексту документа та його реквізитів — назва, серія та номер, дата видачі, печатки, підписи, прізвище, ім'я та по батькові власника, а також усі записи щодо трудового стажу;
— збережені у форматах JPG або PDF;
— розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 МБ;
— рекомендована якість сканування — 300 dpi, щоб забезпечити високу деталізацію;
— назви мають відповідати виду відсканованого документа.
ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ:
https://youtu.be/qnDlpICfzPc?si=m8_GjQyI0i1BzZSx




